Bröllopsdag

10 juni 2009

Jag inser att jag aldrig kommer komma igång med bloggandet igen om jag inte får ner min "bröllopsberättelse", så håll tummarna för att lillkillen sover en stund till så jag hinner klart!

Vi satte igång redan på morgonen med Piff de Luxe - svägerskan A fixade håret och kompisen Å sminket!

Även brudar måste äta ibland :)

Sen bar det av på fotografering, vi fick köra ikapp med regnet men det klarade sig!

Måste säga att jag är SÅ nöjd med min klänning, särskilt så här bakifrån :)

Liiite regn på bruden är ju bara bra, eller?

I kyrkan var inte ett öga torrt! Våra spelmän, syskon och vänner stod för vacker musik.

Just married :)

Sen bar det av i vrålåket ut till festlokalen! Där bjöds det på utsökt middag, fina och roliga tal, mycket sång och skratt och sen dans hela natten!

TACK till alla som var med och gjorde vår dag så underbar! Och ett särskilt tack till fotografen C för alla fantastiska bilder.

1 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Jösses, vad snygg du var! Ja, båda två förstås :)

Antal besökare: Idag:
Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web