Sista dagen

18 juni 2009

Idag är min sista dag ensam med W. Maken går på semester och ska sen vara pappaledig. Jag har ju inte fått nåt jobb än men vi chansar lite och hoppas på att det löser sig efter semestern!

Det ska bli riktigt skönt att få lite sällskap och avlastning här hemma, jag längtar faktiskt efter att börja jobba igen. Idag har det gått ett år sen min senaste arbetsdag! Men samtidigt känns det lite vemodigt, att inte W och jag kommer vara ensamma hemma mer. På nåt sätt känns det som att min mammaledighet tar slut nu, nu är jag mer arbetslös på riktigt!

Men maken är såklart välkommen hem och tänk vilken lyx det är ändå att kunna vara hemma båda två ett tag!

1 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Ja, visst är det lyxigt! Vi är hemma båda två i juni och juli.

Antal besökare: Idag:
Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web