Ett helt år!

13 juli 2009

Igår fyllde herr W 1 år. Kan ni tänka er! Ett helt år har det gått sen den där dagen då han äntligen kom till oss. Visserligen känns det väldigt längesen, det är svårt att tänka sig att han inte fanns innan dess, men det är också konstigt att vi har en sån stor kille hemma nu. Lagom till 1-årsdagen har han lärt sig gå också, det är nog bland det största som hänt honom tror jag. Han är så mallig! :)

Födelsedagen firades med stort släktkalas uppe i Dalarna där vi är nu. Man kunde tro att det var julafton och en hel hög med barn som skulle få paket, så många presenter fick han! Och då var ändå bara ett paket från mamma och pappa... (han får ju saker av oss hela tiden ändå)

Så här kan det se ut när en liten herre öppnat presenter. Han tackar såklart så mycket för alla roliga saker!

Ska försöka mig på en "12-månaderslista" i likhet med tidigare nån dag, men det är svårt nu när han är så stor, man märker inte lika tydligt vad som är "nytt"!

4 kommentarer:

Sorken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Västmanländskan sa...

Stort grattis till herr W!!!!

Oh där fick jag reda på hela hans namn också ;)

Sorken sa...

Var det en hemlighet. Sorry isf.
Ni far tala om nar ni ar hemliga for jag ar inte smart nog att klura ut det sjalv.

emsidemsi sa...

tja, inte så hemligt egentligen men jag har inte velat skriva ut det på bloggen så det får fortsätta så ett tag till :)

Antal besökare: Idag:
Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web