Ursäkta röran, vi bygger om!

09 augusti 2009

I en dryg vecka nu har vi röjt ur vårt arbetsrum för att göra plats för herr W - dags för eget rum! Nu är det äntligen klart, förutom att hans säng fortfarande står inne hos oss. Makens syster kommer på besök i veckan och vi tyckte inte det var nån bra idé att försöka få lillkillen att sova på ett nytt ställe när vi ska ha gäster. Men det blev riktigt bra! Foton kommer när allt är klart.

Jag är sjukt sugen på att inreda just nu. Vet inte om det beror på att det är den tiden på året - när Ikeakatalogen snart dimper ner alltså! - eller om det är för att det döljer sig ett antal kaos i vårt hem som jag inte lyckats ta tag i det senaste året fast jag hade tänkt det. Jag skulle verkligen vilja ha ett sånt där välorganiserat hem där var sak har sin plats, med en massa smart förvaring och fiffiga detaljer. Men på nåt sätt fastnar jag alltid på vägen. Vi får väl se hur det går den här gången?

1 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Spännande - det blir kul att se bilder sedan.
Jag är själv ursugen på att äntligen göra något åt vårt kala vardagsrum. Vi har bott här i snart tre år och inte fått upp något på väggarna och det är lite glest mellan möblerna ...

Antal besökare: Idag:
Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web